‘Bloody Eyes’ look 

Hi Allemaal, 

Vandaag laat ik jullie in een vogelvlucht zien hoe ik deze ooglook heb gemaakt en welke producten ik hiervoor heb gebruikt. Ik was wel eens benieuwd of een ooglook met vooral rode tonen mij zou staan. Kijk maar mee 🙂  

  
Ik start altijd met deze prep + prime spray van Mac, geloof het of niet maar deze spray zorgt ervoor dat je make-up echt heel lang mee gaat en niet gaat vlekken!  

Voor de foundation ging ik vandaag voor een budget variant van Max Factor die ik ooit voor 3 euro kocht bij de Action. Aangezien ik de afgelopen weken een paar keer naar de zonnebank was geweest was het nodig om even een wat donkerdere foundation te gebruiken. Deze foundation werkt overigens prima!  

 Voor wat meer kleur gebruikte ik na mijn foundation een beetje bronzer. De bronzer die ik hiervoor gebruik is de Bronze Goddess van Estee Lauder in de maximum verpakking. Deze bronzer bracht ik aan met een grote poeder kwast van W7.  

 Daarna was het dan echt tijd om te beginnen met mijn ogen. Voor deze look heb ik de 3 kleuren rechtsbovenin gebruikt. Dit palette is nieuw van Make-up Revolution en de prijs kwaliteit verhouding is echt ongelooflijk goed!  

als volgt gebruikte ik een klein beetje Mac Antiqued eyeshadow onder mijn ogen. Dit bracht ik aan met een accent brush.  

Voor de wing eye-liner heb ik mijn favoriete Mac gel eyeliner gebruikt in de kleur blacktrack. Deze liner bracht ik aan met een wing liner brush van Zoeva.  

 Uh ja… Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik niks anders dan de dipbrow pomade van Anastasia Beverly Hills. Dit is en blijft het beste product voor mijn wenkbrauwen.  

 Als finishing touch voor mijn ogen gebruik ik dit kajal oogpotlood van Estee Lauder om een zwarte lijn te trekken op de waterlijn van mijn ogen.  

 Last but not least, mascara! Hiervoor gebruikte ik de Hynose mascara van Lancome.  

 Op mijn lippen draag ik de kleur Sin van Mac een diep rode lipstick met matte finish.  

En dit is het dan, het resultaat van de ‘bloody eyes’ look. Helaas is Halloween al voorbij, maar misschien is het wel leuk voor het uitgaan of een feestje.

  


 

10 gedachtes over “‘Bloody Eyes’ look 

      1. Ohhh ik heb het al! Als je op bewerken van je post klikt, kan je ook op de foto klikken en dan staat er ‘edit’ daar kan je de grootte aanpassen naar klein-middel-groot-normaal! Even uitproberen dus 🙂 liefs!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

