Shoplog November Part 1 

Hi allemaal

Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik een blogpost heb geschreven. Vandaag vond ik het weer eens tijd voor een shoplog! De maand november was voor mij absoluut geen spaarmaand, ik heb naar mijn mening (ook de mening van mijn moeder) toch wel iets teveel uitgegeven aan make-up. Echter heb ik er nooit spijt van en zijn de producten die ik heb gekocht echt weer aanwinsten voor mijn beautystash. Laten we beginnen! 

It has been a while ago since I have posted a blogpost. Today I found the time to make a shoplog from the month November. November wasn’t a month to save money for me, in my opinion (also my moms opinion) I’ve  spend to much money on make-up. Besides that I never felt Guilty for buying all those beautiful products. Let’s start the shoplog! 

  MAC Soft & Gentle 

Écht wauw, de highlighter is geweldig. Ik zocht al tijden naar de beste highlighter en dit is hem dan. Ik had al heel veel over de highlighter gehoord maar nooit had ik mij hierin verdiept. Nu Sinterklaas mij dit gaf als cadeautje ben ik er behoorlijk blij mee. De hoeveelheid van de poeder is echt behoorlijk veel dus hij gaat zeker een lange tijd mee. De poeder is te koop bij o.a Douglas en de Mac store en kost €29,99 

I’m stunnend, this highlighter is amazing. I’ve been looking for the best highlighter a while now, And this is it! I’ve already heard a lot about this highlighter but never really checked it out. In Holland we celebrate ‘Sinterklaas’ It’s like Santa Claus. Sinterklaas gave me this amazing highlighter as a present. I’m very happy with it! 

The Balm – Nude Dude palette 

Och dit palette is zo heerlijk voor elke dag. Dit is het Nude Dude palette van the balm. Je kan er van alles mee doen, van smokey tot neutraal en zelfs ooglooks met Bordeaux kleuren. De reden waarom ik weer een The Balm oogschaduw palette kocht was omdat de pigmentatie echt ontzettend goed is. Zeker de moeite waard! 

Gosh, this palette is so perfect for an everyday eyelook. This is the Nude Dude palette from The Balm. You can create a lot of different eyelooks with it, smokey or neutral or even an eyelook with Bordeaux colors. The reason why I bought my second palette from The balm is because the  pigmentation from the palettes is extremely good. Deffinitly worth the money! 

  

Zoeva Cocoa blend palette 

Geen woorden voor dit palette. Ik houd van dit soort kleuren. Dit palette is ook echt perfect voor de aankomende kerstdagen en oud en nieuw. Ik verbaasde me erover hoe goed de pigmentatie is. Dit palette heb echt net gekocht dus allerlei verschillende ooglooks ermee creëeren moet ik nog doen, maar ik ben benieuwd! 

No words needed for this palette. I love colors like these. This palette is just amazing for the upcomming celebration days. I was pretty surprised about how good the pigmentation is. I recently bought this palette so I couldn’t create different eyelooks immediatly. But I’m excited! 

  Smashbox Double Exposure palette 

Dit palette is mooi maar de pigmentatie vond ik wel wat tegenvallen. Ik baalde er behoorlijk van. Maar al met al kan je er mooie ooglooks mee creëeren. Of ik dit palette echt dagelijks ga gebruiken? Zeker niet. Echt een tegenvaller jammer. 

This palette is nice but the pigmentation is very bad. I was really dissapointed. After all you can make  good eyelooks with this palette but if I Will use this palette on a daily basis? Deffinitly not. 

  Mac studio sculpt foundation 

Dit is even het laatste product van dit deel van de shoplog en ook gelijk een van mijn favoriete. Deze foundation dekt echt enorm goed en bevat ook nog eens een moisturizer! Perfect voor de koude wintermaanden. Deze gebruik ik dan nu ook elke dag! 

for now on this is the last product from this part of the shoplog. Also my favorite one, this foundation has an amazing coverage and contains also a moisturizer! Perfect for cold days like these. 

Er komt zo snel mogelijk een deel 2 van deze shoplog! Laat even weten welke producten jij het mooiste vindt! 

 

4 gedachtes over “Shoplog November Part 1 

Geef een reactie

