New Favorites

Hi allemaal, 

Long time no see… Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik voor het laatst een blogpost heb geschreven. Dit heeft meerdere oorzaken; de drukte op school heeft een grote rol gespeeld. Daarnaast besteed ik de laatste tijd meer aandacht aan mijn make-up Instragram : Audreyisabell dan aan mijn blog Sensibeauty. 

Nu dacht ik, Laat ik weer eens een blogpost schrijven! In deze post zal ik allemaal foto’s laten zien met producten die ik de afgelopen periode heb gekocht en waar ik super enthousiast over ben. Vandaar ook de naam: new favorites. Let’s start! 

Boozyshop 

Afgelopen tijd ben ik behoorlijk verslaafd geraakt aan de site van Boozyshop… In een paar weken tijd is mijn salaris daarheen gevlogen. Ik ben helemaal overtuigd dat Morphe paletten echt bizár goed zijn…oh my god.  

  
 Ik heb gekozen voor het 35K palette en ben er helemaal fan van. Je kan er allerlei verschillende looks mee creëren. De pigmentatie is echt verbluffend goed. Het palette heeft behoorlijk wat kleuren en heeft ook nog eens een fijn prijsje! Namelijk : €24,95 

 

   

 Naast het Morphe palette kwamen vandaag deze pareltjes binnen. De nieuwe  foundation van Milani (exclusief verkrijgbaar bij Boozyshop) moest ik gewoon proberen, daarnaast was de concealer van LA GIRL in de kleur Toast voor Cream contouren weer op voorraad dus die moest ik ook hebben… Ja dan zie je ook nog producten in de sale en zo is je mandje weer goed gevuld. De shimmer shadows van City Color zijn enorm budget (3€ per stuk) maar zijn echt een musthave! 
The Balm

 
Tijdens mijn vakantie in Turkije heb ik ook nog flink geshopt. Het merk The balm wordt in Turkije geproduceerd en is daarom stukken goedkoper… De helft goedkoper!!! Ik heb het palette Mont Balm gekocht met 4 kleren die gemakkelijk te combineren zijn. Op de foto hierboven draag ik de oogschaduw kleuren gezamenlijk. 

Sleek   
Ook dit palette van Sleek Vintage Romance is een nieuwkomertje 🙂 , no words needed. 

MAC

  

last but not least… Er is weer een nieuwe Mac lipstick toegevoegd aan mijn collectie lipsticks : HONEYLOVE, Een lichte Nude  kleur met een matte finish. 

Let me know als jullie nog nieuwe producten hebben ontdekt! 

4 gedachtes over “New Favorites

Geef een reactie

